Qurbani akan memproses tempahan anda setelah tempahan dan bayaran lengkap diterima. Untuk meningkatkan mutu perkhidmatan, mendapatkan maklum balas serta mengesahkan maklumat tempahan, anda mungkin akan dihubungi melalui panggilan telefon / whatsapp dsb. Kami akan meneruskan tempahan anda jika anda gagal dihubungi dalam tempoh tiga(3) hari.
Qurbani menawarkan panggilan akad sebagai tambahan perkhidmatan kami. Mengikut prosedur standard, panggilan akad akan dibuat melalui pegawai jualan dan kali ke dua melalui pegawai akad untuk pengesahan maklumat. Walaubagaimanapun, Qurbani berhak tidak membuat panggilan akad ke dua disebabkan jumlah tempahan yang tinggi. Akad pelanggan telah pun termaktub selepas tempahan dilakukan. Pelanggan juga boleh merujuk video yang disediakan untuk panduan akad dan niat ibadah.
Qurbani menggunakan sistem digital sepenuhnya untuk menguruskan maklumat tempahan pelanggan. Kami menawarkan pelbagai kaedah dan langkah untuk memastikan penyampaian maklumat yang tepat dan pantas diantara pelanggan, pengurusan serta pihak yang terbabit didalam pelaksanaan ibadah. Di dalam situasi berlaku kesilapan maklumat tempahan, yang dipersetujui dan dibuktikan kesalahan terjadi disebabkan kecuaian pegawai Qurbani, pelanggan berhak menuntut pembatalan tempahan mengikut klausa yang dinyatakan didalam polisi pembatalan.